Aquest Divendres 12 el Concert de Nadal!

Com cada any, aquest divendres dia 12 de desembre del 2014 celebrarem el Concert de Nadal Benèfic, que aquest any comptarà amb la Coral Sant Jordi.

Com és habitual en els darrers anys, el lloc d’emplaçament del Concert serà el Monestir de Pedralbes, a la adreça: Baixada del Monestir, S/N, a la mateixa Església.

Concert de Nadal al Monestir de Pedralbes

CONCERT DE NADAL BENÈFIC
(Per recaptar fons per a la Fundació Llars Residencials)

ACTUACIÓ: Coral Sant Jordi
DATA: 12 de desembre de 2014
HORA: 21h

LLOC: Monestir de Pedralbes (Baixada del Monestir, a l’Esglèsia)
MAPA Google

*Les entrades es podràn comprar a la mateixa porta d’entrada partir d’1 hora abans de l’esdeveniment, amb un preu de 12 eur.

Poden fer-se altres aportacions (Fila zero), sense entrada.
NUM COMPTE:  ES67 2013 0500 19 0213013047

La Coral Sant Jordi està dirigida per Lluís Vila i Casañas

PART I

Dadme Albricias (Anònim S.XVI)
O magnum mysterium (T.L. de Victòria)
Kyrie (de la misa O magnum Mysterioum) (T.L. de Victòria)
Lauda Sion (Narcís Casanoves)
Tota Pulchra est Maria (Francesc Valls)
Magnificat (Pare Antoni Soler)

PART II

Nadal d’arreu

Allà en un pesembre (James E. Spilman)
En Belén tocan a fuego (pop. Burgos – Ernest Cervere)
Es ist ein Ros entsprungen (M. Praetorius / Vulpius)
Adeste Fideles (R.F. Ynera)
A Betlem me’n vull anar (Francesc A. d’Assís Pagès)
Nadal (B.Bibiloni)
Baixeu Pastors (Jordi Alcaraz)

Bis fora de programa:
El cant dels ocells ( E.Ribó)

monasterio-pedralbes-iglesia

Per comprar entrades online i Fila Zero:

¿Vas a atender?

*   *   *

La Coral Sant Jordi nasqué l’any 1947 d’un grup d’amics animats per Oriol Martorell, que des de l’inici n’assumí la direcció i va encapçalar no només una manera personal d’entendre i interpretar la música, sinó també una determinada projecció social del fet musical, vinculada i compromesa amb el moment històric del país.

Per a la Coral Sant Jordi l’aportació d’Oriol Martorell ha estat essencial: va ser l’ànima i el dinamitzador d’una línea coral de plena vigència de la qual donen idea les seves paraules: “[…] ho hem volgut cantar tot. Des de melodies medievals gregorianes o del Llibre Vermell de Montserrat fins a música jazz, sense oblidar el repertori dels grans músics de tots els temps.

Amb aquest esperit eclèctic, combinat amb un compromís amb la música d’arrel catalana, la Coral té una llarga trajectòria de difusió musical, amb més de 1.700 concerts interpretats a Catalunya, Espanya i altres països europeus, i ha col·laborat amb directors i compositors de prestigi com Sergiu Celibidache, Eduard Toldrà, Duke Ellington, Antoni Ros Marbà, Sergiu Comissiona, Edmon Colomer, Laszlo Heltay, Laurence Foster i Lluís Llach.

Després de més de seixanta anys d’història, la Coral Sant Jordi continua fidel a l’objectiu inicial de difondre patrimoni de la música coral amb el màxim de rigor tècnic i artístic, adreçat a tots els públics. La Coral es projecta en el futur des de l’experiència i manté viva la il·lusió de superar els reptes que planteja el panorama actual del cant coral.

*   *   *

Per veure tota la informació us deixem el tríptic per descarregar-se en PDF

Tags: , , , ,