L’entrega de premis del concurs d’aquest any: un esdeveniment emocionant!!

Ahir va tenir lloc la cerimònia d’entrega de premis a carrec de la Fundació Privada de Llars Residencials, que com porta fent des de fa 18 anys, va exposar 595 dibuixos i pintures presentats per al concurs d’aquest any.

img_4929

Concurs LLARTS edició XVIII

img_4927

El concurs LLARTS en la seva edició XVIII continua sent un referent en l’art de persones amb diversitat funcional, exposant en un espai inmillorable totes les obres, i convidant un jurat expert per tal de valorar aquestes obres tan singulars i plenes de sinceritat i senzillesa.

En aquest concurs tots els participants estan premiats amb una medalla especial pels sols fet de participar.

img_4979

El jurat d’aquest any amb la presidenta de la Fundació, Isabel García

En finalitzar, com sempre, ha tingut lloc el pica-pica amenitzat amb música per a que tots els artistes participants i representants i monitors del centres presents, poguéssin disfrutar de la visita a la exposició on hi participen.

img_20161019_133035

El moment esperat del pica pica per a tots els asistents

Tags: , , , , , , , ,