JO TAMBÉ! – PROPOSTA ESPORTIVA per INFANTS amb DISCAPACITAT DEL FCB

Fundacio-FCB
QUI HO FA
Ens plau fer-vos arribar una nova proposta impulsada per la Fundació del FC Barcelona i que compta amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona i la col·laboració de les federacions catalanes d’esport adaptat.

QuÈ ES
Es tracta d’una acció de promoció de l’esport adreçada a infants i joves de Barcelona amb discapacitat física (8-12 anys), auditiva (8-12 anys), intel·lectual (13-21 anys) o amb pluridiscapacitat (8-21 anys). Tot i que s’emmarca dins el programa Futbolnet, es proposaran activitats d’iniciació esportiva, activitats multiesportives i d’estimulació sensorial segons cada perfil.

ON I QUAN
L’activitat es realitzarà a l’Institut Barri Besós (c. Josep Pla, 40. 08019 Barcelona. Metro: El Maresme/Fòrum) el dimarts i divendres de 17.30h a 19.30h. Està previst que l’activitat comenci el 14 d’abril.

PER APUNTAR-S’HI
Les places són limitades i es contempla la possibilitat d’oferir transport adaptat, si s’escau. Per sol·licitar la preinscripció envieu un correu a info.futbolnet@fcbarcelona.cat

* * * * *
cartell-fcb