Avui és l’ European Day OF Donors – Què es?

Avui és el European day of donors, un dia per celebrar el treball de filantropia a Europa, que té l’objectiu de remarcar el treball a benefici públic de les Fundacions arreu d’Europa, impulsant la idea de donar.

la-coordinadora-informaLes Fundacions han estat durant segles solucions efectives per transformar la riquesa privada en un benefici públic. Avui en dia les fundacions i la filantropia és essencial per a mantenir l’estructura social. A Europa ara mateix hi ha unes 120 mil fundacions que beneficien al sector públic i a la societat en forma molt diversa.

En molts països el dia d’avui es significatiu perque suposa la publicació de dades de les fundacions per conèixer el seu treball. També es celebrará un reconeixement a través d’uns premis, debats, gal·leries de fotos, lectures, etc.
Text extret: http://dafne-online.eu/…/european-day-of-foundations-and-d…/

La nostra fundació està treballant en un projecte de Museu Virtual fet pels i per Discapacitats Intel·lectuals, que ja es pot anar veient. Un espai ple d’art pur que ens fa volar la imaginació.
MUSEU LLARTS: http://museudelesllarts.org/

Logo-Yves