1 d’octubre – VI dia europeu de les fundacions i donants

BDS-TagderStiftungen-Logo-European-R

Avui dia 1 d’octubre és el VI Dia Europeu de les Fundacions i Donants, una iniciativa de DAFNE (Donors and Foundations Networks in Europe) a través de la qual fundacions de tot el continent europeu s’uneixen en una acció comuna per potenciar el reconeixement social i econòmic del sector fundacional, amb la celebració d’activitats simultànies.

Aquesta edició està dedicada al reconeixement de la filantropia amb el hashtag #ThankYouPhilanthropy. El dilluns dia 1 d’octubre a les 12 del migdia podeu participar en la trobada organitzada a Twitter explicant en 240 caràcters, amb el hashtag #October1Europe, històries i àrees on les fundacions i els donants contribueixen a millorar la nostra societat.